Wednesday 18 October 2017

Liikkuva Keskiarvot A2 Business Tutkimukset


Markkina-analyysi Liikkuvia keskiarvoja A2 Liiketoiminta-alueita1 Markkina-analyysi Liikkuvia keskiarvoja A2 Liiketoiminta-opinnot2 Starter Mallic of Panic Aihe 1 British Wildlife - lajit Topic 2 Brand of Confectionary Aihe 3 Markkinointinäkymät.3 Tavoitteet ja tavoitteet Tavoitteena ymmärtää liikkuvat keskiarvot Tavoitteet Määritä ja selittävät liukuvat keskiarvot Kuvaile liikkuvaa keskiarvoa Analysoi ekstrapolaation hyödyllisyyttä.4 Liikkuvia keskiarvoja Määritelmä Tekniikka tunnistaa taustalla oleva trendi tasoittamalla myynnin vaihteluita Vaihtelut voivat johtua kausivaihtelusta jne. 5 Kolmen kuukauden liikkuva keskiarvo Lisää yhdessä kolmen peräkkäisen kuukauden tiedot Lasketaan keskimäärin.6 Menetelmä KuukausiHuollot 000Laskenta3 Kuukauden siirtymä keskimäärin Tammikuu24 Helmikuu27 Maaliskuu29 Huhtikuu29 Maaliskuu32 Kesäkuu27.7 Tapaustutkimus 4Sportin kuntosali.8 KuukausiHuollot 000t Laskelma3 kuukausi Liukuva keskiarvo tammikuu24 helmikuu27 24 27 29 326 6 maaliskuu29 27 29 29 328 3 Huhtikuu29 toukokuu32 kesäkuu27 heinäkuu31 elokuuta32 syyskuu34 lokakuu38 marraskuu39 joulukuu3 9.9 Tehtävä 1 KuukausiHuollot 000Laskelma3 kuukausi Liukuva keskiarvo tammikuu24 helmikuu27 24 27 29 326 6 maaliskuu29 27 29 29 328 3 29. huhtikuu 29 29 32 330 toukokuu32 29 32 27 329 3 kesäkuu27 32 27 31 330 heinäkuu31 27 31 32 330 elokuuta32 31 32 34 332 3 syyskuu34 32 34 38 334 6 lokakuu38 34 38 39 337 marraskuu 39 38 39 398 6 joulukuu 39.10 Tehtävä 2 Vaihtelu 2.11 Tehtävä 3 Tämänhetkinen tulevaisuus.12 Kolmen kuukauden siirtymäverkot ottaa huomioon taloudellisten lukujen vaihtelut Esimerkiksi kausittaiset tekijät Aikataulu eli 3 kk 4 kk 12 kuukausi riippuu liiketoiminnan luonteesta Supermarketit käyttävät lyhyitä ajanjaksoja Rakennusyritykset käyttävät pitempiaikaisia ​​aikajaksoja.13 Ekstrapolaatio Otetaan aiemmat ja nykyiset tiedot markkinoista ja käytetään tunnettua taustalla olevaa suuntausta tulevan myynnin ennakoimiseksi.14 Hyödyt Ekstrapolaation haitat Ryhminä päättävät teidän taulutelevisiot ekstrapoloinnin hyödyistä ja haitoista Voit halutessasi harkita seuraavia budjetteja, motivaatiota Tavoiteasetus Ennakoinnin ankkuroinnit Markkinoiden tyyppi on liiketoiminnassa.15 Etu sen ja epäkohdat ekstrapoloinnin eduista Voiko antaa tietoa toiminnallisten tavoitteiden asettamisesta Tuetaan budjettien asettamista ja työvoimasuunnittelua Epäkohdat Ennustaminen perustuu menneeseen Hieno hitaasti liikkuviin markkinoihin Voivat olla harhaanjohtavia nopeatempoisissa markkinoissa, kuten teknologiassa, jossa tarvitaan jatkuvaa RD: tä. S-cool, revision verkkosivusto. Market Research. Market-tutkimuksessa kerätään ja analysoidaan tietoja markkinoilta eli kuluttajilta ja potentiaalilta kuluttajilta tavaroiden ja palveluiden tuottamiseksi, jotka vastaavat heidän tarpeitaan. Tämä on tutkimus, jonka tarkoituksena on kerätä ensisijaisia ​​tietoja, on tietoa, joka saadaan nimenomaan kyseessä olevaan tutkimukseen. Se voidaan kerätä kolmella päätavalla - havainnointiin, kyselyihin ja kokeiluun. Tarkkailu edellyttää ihmisten katselua ja niiden käyttäytymisen seurantaa ja tallentamista, kuten televisiomallit, liikennevirtoja valvovat kamerat, vähittäismarkkinavalvonta mitkä tuotemerkkien tuotemerkit ostavat. Kysy ilmat ovat keino suoriin yhteyksiin kuluttajiin ja voivat olla monenlaisia ​​muotoja. Henkilökohtaiset kyselylomakkeet, kuten ovelta ovelle haastattelu, posti-kyselylomakkeet, puhelin kyselylomakkeet ja ryhmäkyselykset, kuten kysyvät kuluttajien ryhmän asenteita kohti uutta tuotetta Kyselylomakkeet voivat olla erittäin kalliita ja aikaa vieviä prosesseja, ja voi olla hyvin vaikeaa poistaa ennakkoluulojen elementti tavalla, jolla ne toteutetaan. On tärkeää, että jokaiselle vastaajalle on annettava samat kysymykset samassa järjestyksessä. apua tai painotusta asetetaan tiettyihin kysymyksiin vastauksiksi. Kokeen suorittaminen edellyttää monien markkinointitoimien käyttöönottoa markkinoihin ja sen jälkeen mitataan näiden vaikutusta kuluttajiin. Esimerkiksi testimarkkinointi, jossa uusi tuote käynnistetään pienessä, maantieteellinen alue ja sitten kuluttajien vastaus siihen, sanotaan, onko tuote käynnistetty kansallisesti. Tämä on kokoelma jotka ovat aiemmin keränneet toisia, eikä niitä ole suunniteltu nimenomaan kyseessä olevaan tutkimukseen, mutta ovat kuitenkin tärkeitä. Toissijaiset tiedot ovat paljon halvempia ja nopeampia kerätä kuin ensisijaisia ​​tietoja, mutta ne voivat olla vanhentuneita aika, jolloin sitä tutkitaan Toissijaisten tietojen pääasialliset lähteet ovat viitekirjat, valtion julkaisut ja yritysraportit. Ensisijainen ja toissijainen tutkimus tarjoaa yritykselle paljon tietoja sen markkinoista ja sen kuluttajista. Näitä tietoja voidaan käyttää kuvaamaan markkinoiden nykytilanne, yrittää ennustaa, mitä tapahtuu tulevaisuudessa markkinoilla ja selittää suuntaukset, joita on tapahtunut. Liiketoiminta voi myös käyttää markkinatutkimustietoja markkinoiden segmentoitumiseen. Tämä merkitsee markkinoiden hajottamista erillisiä kuluttajaryhmiä, joilla on samankaltaiset ominaisuudet, jotta jokaiselle ryhmälle voidaan tarjota tuote, joka vastaa parhaiten heidän tarpeitaan. Päämarkkinoiden segmentointimenetelmät ovat. Näihin ominaisuuksiin kuuluu heidän asenteidensa, harrastustensa, etujensa ja elämäntapojensa tutkiminen. Väestötietojen mukaan heidän ikä, sukupuoli, tulotaso, talon tyyppi ja sosioekonominen ryhmä. Paikan päällä maan alue, kaupunki-maaseutu jne. Markkinoiden tehokas segmentoituminen voi johtaa uusien mahdollisuuksien tunnistamiseen, kuten tuotteen markkinoiden puutteisiin, tuotteiden toteutumismahdollisuuksiin ja markkinaosuuteen, tuloihin ja kannattavuuteen. Määrällinen tutkimus edellyttää markkinatutkimuksen toteuttamista ottamalla väestönäytteen ja kysyivät heiltä ennalta asetettuja kysymyksiä kyselylomakkeella normaalisti 200 vastaajalle, jotta löydettäisiin todennäköiset kysynnän tasot eri hintatasoilla, uuden tuotteen arvioidusta myynnistä ja yrityksen tyypillisestä ostajasta. Tiedot ovat numeerisia ja niitä voidaan käyttää analyysi graafisesti ja tilastollisesti On olemassa useita tyyppisiä näytteitä, joita voidaan käyttää kvantitatiivisten tietojen keräämiseen. Satunnainen näytteenotto - tämä antaa jokaiselle julkaisijan jäsenelle Kuvioissa on usein yhtäläinen mahdollisuus käyttää näytettä. Vastaajia valitaan usein tietokoneella puhelinluettelosta vaaliluettelosta. Kyselyn otanta - tämä menetelmä tarkoittaa, että kuluttajat ryhmitellään segmentteihin, joilla on tiettyjä ominaisuuksia, kuten ikä tai sukupuoli Haastattelijat ovat Sitten kuullaan tietty määrä vastaajia kustakin segmentistä Kuitenkin haastatellut henkilöt eivät yleensä edusta väestöä kokonaisuutena. Klusterinäytteenotto - tämä tarkoittaa yleensä, että kuluttajat ryhmitellään maantieteellisiin ryhmiin tai klustereihin ja sitten satunnaisotos on suoritettava jokaisessa paikassa. Tarkastettu näytteenotto - kuluttajat ryhmitellään uudelleen segmentteiksi tai kerrotaan uudelleen jonkin aiemman tietämyksen perusteella, kuinka väestö jaetaan. Kutakin kerrosta haastateltujen ihmisten määrä on verrannollinen väestöön kokonaisuudessaan. Laadulliset tutkimukset yrittävät saada tietoa Dri-motivaatioista kuluttaja käyttäytyy tietyllä tavalla. Se tapahtuu yleensä ryhmäkeskustelujen kautta, joita usein kutsutaan kohderyhmiksi, jotta löydettäisiin kuluttajien ostosten syyt. Ryhmäkeskustelun puheenjohtajana toimii usein psykologi rennolla tavalla, mikä kannustaa kuluttajia keskustelemaan niiden ostotottumukset ja ennalta-käsitykset tietyistä tuotteista ja tuotemerkeistä. Tämä tarkoittaa yrittää arvioida tulevia tuloksia esimerkiksi myyntiasteella. Ennusteita voidaan tehdä monin tavoin. Ekstrapolointi - tämä tarkoittaa aiempien tietojen olemassaolon tunnistamista ja sen jälkeen jatkamista tämä tulevaisuuteen Tämä tehdään usein käyttämällä ohjelmistopakettia, jolla luodaan viimeksi kuluneille tiedoille sopiva rivi ja laajennetaan sitten tämä linja tulevaisuuteen. Delphi-tekniikka - siihen kuuluu paneeli yritysten ja ennusteiden asiantuntijoista, jotka keskustelevat ja sovitaan pitkän aikavälin ennusteiden tärkeistä asioista ja tapahtumista. Markkinatutkimus - Tätä voidaan käyttää hankkimaan ostoa lainaa kuluttajien aikomuksia. Time-sarjan analyysi - tämä myös yrittää ennakoida tulevaisuuden tasoja aiemmista tiedoista Aikasarjatietojen osalta on neljä pääkomponenttia trendi, suhdannevaihtelut, jotka johtuvat taantumien ja puomien taloudellisista sykleistä, kausivaihteluista ja satunnaisvaihteluista. On selvää, että yritetään ennustaa ja ennustaa, mitä tulevaisuudessa tapahtuu, ei ole helppoa, ja monet muuttujat muuttuvat sekä lyhyellä että pitkällä aikavälillä, mikä vaikuttaa ennusteiden tarkkuuteen. Yritysten on aina suositeltavaa käyttää erilaisia ennuste - tekniikoista tulevien sopivien ja hyväksyttävien lukujen saavuttamiseksi, esim. kustannukset, tuotot, myyntitasot, voitot jne. On olemassa erilaisia ​​tekniikoita, joita yritys voi analysoida keräämänsä tiedot markkinatutkimusmenetelmissään. keskiarvo - tämä on summa eriä jaettuna niiden määrällä. Median - tämä on keskimmäinen numero tietoryhmässä. Moodi - tämä on numero tai arvo, joka esiintyy eniten fr tasaisesti tietoryhmässä. Alue - tämä on eron suurimman arvon ja alimman arvon välillä datakokonaisuudessa. Kvartsikentän alue - tämä pitää tietojoukon keskiarvon 50 vaihteluvälinettä 25 ja pohja 25, ja se on vähemmän altis vääristymälle ääriarvojen avulla. Keskipoikkeama - tämä on mittapisteen keskiarvosta poikkeava mittaustieto. Todennäköisyysväli - tämä on mittaus tulosten todennäköisestä tarkkuudesta näytteestä 95-luotettavuusväli on todennäköisyys 0 95, että todellinen keskiarvo on silloin, kun näyte uskoo sen olevan toisin sanoen näytteen tulokset ovat oikeat 19 kertaa 20.Indeksin numerot - tämä on tilastollinen toimenpide, jonka tarkoituksena on tehdä muutoksia tietojoukkoihin, kuten myyntilukuihin helpommin hallita ja tulkita Se sisältää yhden tietolähteen laskemisen 100 perusjaksoksi ja muuten muut tiedot suhteessa siihen Esimerkiksi jos th tietyn liiketoiminnan myynti on 200 000 vuonna 1. vuonna 220 000 vuonna 2. ja 270 000 vuonna 3. sitten indeksinumerot voidaan auttaa tunnistamaan trendi sisällä tiedot Vuoden 1 myynnissä annetaan indeksi numero 100 tämä tunnetaan perustaksi Vuosi 2 on 20 000 enemmän myyntiä kuin vuonna 1. Tämä on 10 nousu, joten indeksinumero vuonna 2 on 110 Vuosi 3 on 70 000 enemmän myyntiä kuin vuosi 1 - tämä on 35 nousu, joten indeksinumero vuonna 3 tulee olemaan 135. Siirtyminen keskimäärin - tämä on toinen tapa yksilöidä trendi tietojoukossa. Se mahdollistaa ääriarvojen leikkaamisen yli, jotta voidaan osoittaa taustalla oleva kuvio tietomassassa. Esimerkiksi , harkitse seuraavia tietoja liikevaihdosta viiden vuoden ajanjaksolla yritykselle. Slideshare käyttää evästeitä parantamaan toimintoja ja suorituskykyä sekä antamaan sinulle asianmukaisia ​​mainoksia. Jos jatkat selaamista sivustolla, hyväksyt evästeiden käytön tällä sivustolla Katso käyttöehdot ja tietosuojakäytännöt kyky parantaa toiminnallisuutta ja suorituskykyä sekä tarjota sinulle asianmukaista mainontaa Jos jatkat sivuston selaamista, hyväksyt evästeiden käytön tällä verkkosivustolla. Yksityiskohtaiset tiedot löytyvät tietosuojakäytännöstä ja käyttöoikeussopimuksesta. Tutustu kaikkiin SlideShare-sovelluksen aiheisiin Hanki SlideShare-sovellus Tallenna myöhempää tarvetta varten myös offline-tilassa. Jatka mobiilisivustolle. Kaksoisnapauttamalla voit pienentää. Siirrä keskimääräinen menetelmä. Jaa tämä SlideShare. LinkedIn Corporation 2017.

No comments:

Post a Comment